Pages

Tuesday, July 23, 2013

SPR cabar Rafizi ulang dakwaan Pengerusi, Timbalannya kenal pembekal dakwat

JERTIH: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mencabar Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli supaya mengulangi tuduhan di luar Dewan Rakyat bahawa Pengerusi dan Timbalannya mempunyai hubungan baik dan mengenali rapat pembekal dakwat kekal.

Pengerusinya, Tan Sri Abdul Aziz Yusof berkata, pihaknya memberi tempoh tujuh hari kepada Pengarah Strategi PKR itu supaya berbuat demikian.

"Kalau dia betul-betul bertanggungjawab atau anak jantan sila ulang tuduhan itu di luar Dewan Rakyat atau di mana-mana yang dia suka," katanya pada sidang media di Dewan Majlis Daerah Besut di sini, sebentar tadi.

Beliau mengulas dakwaan Rafizi ketika dalam sidang Dewan Rakyat bahawa Abdul Aziz dan Timbalannya, Datuk Wan Ahmad Wan Omar mempunyai hubungan baik dan mengenali rapat pembekal dakwat kekal.

Abdul Aziz berkata, sekiranya SPR mendapat kenyataan itu nanti, suruhanjaya itu akan berbincang dengan peguam-peguam untuk mengambil tindakan selanjutnya.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/SPRcabarRafiziulangdakwaanPengerusi_Timbalannyakenalpembekaldakwat/pilihanraya/kualabesut/Article/index_html | 24JUL

No comments: